woensdag 3 augustus 2011

Vakantiegevoel

Inmiddels is de dinsdag alweer om, mijn 3e dag hier.
Zondag, de 1e echte dag dat ik hier zat lekker lang uitgeslapen en naar het zwembad geweest met Lyle (zoon van IEC) en daar vriend van hem ontmoet. 's Avonds niet heel veel meer gedaan dan vroeg naar bed.
Maandag eigenlijk best veel dingen gedaan. Gingen na de lunch naar Lewiston, kijken op de school waar Jean, de IEC werkt. Ze is kinderjuf en we hebben wat gebasketballed in de gymzaal. Daarna wilden we naar Beatrice, stadje even verderop, maar in Lewiston stond een stuk maisveld in de fik. Foto's volgen later deze week wel. Gelukkig niks ernstigs gebeurt qua schade, alleen stuk grond afgebrand van 100 bij 30 meter denk ik. Eind van de middag gingen we het Finse meisje naar haar Arrivalfamily brengen. Daar aangekomen wisten zij wel iemand die wellicht mij in huis wilde, want dat zijn grote honkbalfans. Nadat wij vertrokken waren naar de supermarkt, werd de IEC gebeld, of we terug wilde komen voor wat vragen. Uiteindelijk heb ik die mensen ontmoet en het huis gezien. Echt nice!! En misschien wel het belangrijkste, als ik bij die mensen zit, kan ik naar een school waar ik kan honkballen.
15 min geleden hoorde ik dat al het papier werk ingevuld is, maar dat er nog wat problemen zijn met hun dochter of iets dergelijks. Het kan dus nog even duren voordat ik daadwerkelijk die kant op ga.

Voor de rest is het hier al paar dagen bijna 40 graden, zelfs de mensen hier vinden het te warm.

Vandaag heb ik de hele dag geholpen in de klas van Jean, om het een beetje op te ruimen, want het is een rommel in dat lokaal...
Vanavond ben ik met Lyle, Rianne, 3 Italianen en 2 Amerikanen uiteten gegaan en we hebben gebowled. Was echt lachen!!
Morgen misschien langs een sportwinkel om een honkbalhandschoen te kopen, wellicht ook nog honkbalschoenen :) We will see!

Tot snel :)

1 opmerking:

Marian zei

Nog steeds een vakantoegevoel?
Droom je al in het engels?
Volgens mij vermaak jij je wel!