zaterdag 6 augustus 2011

Heet

Daar ben ik weer is!
Het blijft lekker heet hier, 35 tot 40 graden is hier normaal. Gelukkig hebben we 2 dagen gehad dat het 'maar' 30 graden was.
Eigenlijk doe ik nog niet zoveel hier, af en toe basketballen met Lyle en wat vrienden van hem in de gym van Lewiston High School. Daar kunnen we in als Jean in haar klaslokaal is. Woensdagavond waren we naar Lincoln geweest om een Italiaan op te wachten op het vliegveld, daarna beetje rondgekeken in de Mall van Lincoln samen met Rianne, de andere Nederlandse die bij Jean in huis zit voorlopig. Op de terugweg naar huis werd Jean gebeld dat er een iemand uit Zwitserland haar vlucht had gemist naar Lincoln en nu op Omaha vloog, dus Jean moest daarheen voor eventuele problemen. Dat betekende niet om half 12 thuis, maar om half 3 's nachts...
Volgende ochtend ging Rianne op vakantie met een familie in Beatrice waar dat Finse meisje ook tijdelijk zit. Zij is t/m zondag weg, dus ik heb paar dagen alleen door te brengen met Lyle.
Ik slaap hier ongeveer elke dag tot uur of 11 uit, zonder wakker gemaakt te worden. Dat zal over 2 weken wel anders zijn als de scholen beginnen.
We gaan vanmiddag een Koreaan ophalen van het vliegveld, hij komt ook hier (tijdelijk) wonen. Daarna zullen we vanavond in Beatrice moeten doorbrengen, dus we gaan naar de film ofzoiets.
Maandag moet ik naar de school in Beatrice voor een klein interview, om te kijken of mijn Engels goed genoeg is. Ik stond toen ik mijn formulieren invulde vorig jaar namelijk een 6 voor Engels, en normaal gesproken nemen ze alleen maar leerlingen aan met een 7 of hoger op Beatrice High School. Maar Jean heeft al gezegd dat het geen probleem is, omdat ik nagenoeg alles begrijp van wat ze hier zeggen, dus komt wel goed. En als ik daar ben 'aangenomen' hoop ik daar te kunnen honkballen, dat is toch ook 1 van de redenen dat ik hier ben!!
Alle papieren zijn inmiddels in orde voor het gezin in Beatrice, ik ga volgende week naar hen toe, waarschijnlijk in het weekend.

Jullie horen snel weer van mij!

See you

1 opmerking:

Anoniem zei

misschien kun je wat warmte deze kant opsturen en wel zo snel mogelijk haha

liefs Lieke Andre Elias Thomas