vrijdag 12 augustus 2011

Weer internet

Na een paar dagen zonder internet, weer terug op het wereld wijde web...
Er gebeurt hier (nog) niet heel veel. Paar dagen hier doorgebracht in het huis en op school. Beetje gebasketballed met de Koreaan.
Gister rondgekeken voor een handschoen, maar omdat het hier nu buiten het seizoen is voor scholen is er vrij weinig aanbod. Ook beetje rondgelopen in 'Wall-Mart', grote supermarkt waar ze ongeveer alles hebben wat je maar nodig kan hebben.
Vandaag niet veel gedaan, honkbal gekeken zoals elke dag. En we hebben Chinees gegeten in Beatrice. Voor zo'n 10 dollar onbeperkt eten en drinken.
Ik ga zaterdag naar mijn gezin toe, en woensdag begint mijn school. Maandag moet ik nog naar school toe om mijn vakken te kiezen, en ik ga maandag proberen mijn soort van 'theorie' te halen voor mijn rijbewijs.
Daarmee mag ik autorijden met iemand ernaast met rijbewijs ouder dan 21 dacht ik.
Na 50uur zo gereden te hebben kan ik soort van 'examen' doen voor mijn echte rijbewijs. Omdat ik 18 ben mag ik dan alleen rijden.
Voor het zover is, eerst nog maar kijken hoe ik die 50 uur bij elkaar ga krijgen.

Eerst maar mijn verhuizen naar mijn gastgezin zaterdag!!

Geen opmerkingen: