zaterdag 20 augustus 2011

Start op school

Mijn eerste schooldagen zijn om!! Voor mij is het nu echt weekend, languit op de bank met de tv aan en laptop op schoot (: De eerste dagen op school zijn heel goed verlopen. Veel namen weet ik niet, gezichten herkennen gaat beter. Woensdag, de aller eerste dag op school was best saai, 8 lessen hetzelfde aan moeten horen wat de regels zijn, wat er van je verwacht word, etc... Donderdag waren de eerste lessen met daadwerkelijk uitleg over wat we gaan doen. Sinds dinsdagavond sliep Jason, de Koreaan tijdelijk hier in dit huis. Er was iets met het papierwerk voor zijn gastgezin. Hij is donderdag aan het eind van de middag uiteindelijk naar zijn gastgezin verhuisd. Hij sliep bij ons vanwege school. Gisteravond had Cheri, mijn hostmum, een soort van meeting van de college waar ze werkt bij de golfclub, hier op 200 meter lopen. Ik mocht mee-eten, want ze wilde me kennis laten maken met wat vrienden van haar. Vandaag niet heel veel gedaan behalve school. Ik heb weer gereden in de pick-up truck, om te tanken en naar Walmart gereden voor wat boodschappen. Gaat heel goed, zo moeilijk is het niet. Vanavond komt Nile weer thuis, hij is klaar met het ongeluk onderzoeken in Kansas.

Jullie horen wel weer van mij..
Bye!!!

1 opmerking:

miekje zei

de mijne gaan nu beginnen!!!! :(