zondag 14 augustus 2011

Gastgezin

Vandaag vertrokken naar mijn gastgezin. Rond half 1 stond ik voor de deur.
Mijn eigen kamer, eigen badkamer, ik vind het nu al top!!
Ze zijn grote sportfans, football, baseball, golf, volleyball.. Ze hebben seizoenkaarten voor de Nebraska Huskers, football team uit Lincoln.
Ik ga dit jaar sowieso een paar keer mee, en ook paar keer naar Kansas voor honkbal (:
We zijn vandaag wezen kijken wat de beste oplossing is voor mijn telefoon, mijn simkaart die ik heb gekregen van EF werkt hier niet...
Ook heb ik vandaag het honkbalveld gezien waar Beatrice Highschool speelt. Heel goed onderhouden veld, alles op sportgebied is hier heel goed verzorgd.
Voor het avondeten 2 grote stukken ''grilled beef'' gegeten. Ze barbequen hier heel veel, ik zal hier niet verhongeren.
Ook heb ik moutain oysters geproefd, oftewel gefrituurde stieren ballen.
En ik moet zeggen, het was best lekker (:

Morgen ga ik de honkbalcoach ontmoeten als hij thuis is. En wie weet nog meer..

Tot snel!!

2 opmerkingen:

Maaike zei

ieeeeeeeeeeeeeeellllllllll stierenballen!! gaat het wel goed met je??? heb je geen koorts en alles,, want stierenballen dat vreet je toch niet!!!!

hier hebben ze gister mosselen gegeten en ik zal de foto's op facebook zetten voor je:)

later!!

Anoniem zei

ik kon het toch echt niet laten om hier niet op te reageren :p stierenballen? nou eetsmakelijk!

gr. Reint!