maandag 29 augustus 2011

Relax weekend

Hi hallo,

Weekend is alweer bijna om.. Morgen weer vroeg op voor school.
Sinds mijn laatste berichtje alweer bijna een week voorbij. Nagenoeg elke woensdag hebben we ''early out'' Kortere lessen en dus ook eerder uit dan normaal, vanwege vergaderingen van de leraren. Ik heb deze week weer veel gereden in de auto, overal waar we heen gaan mag ik rijden om ervaring op te doen. Op school gaan de namen onthouden steeds beter, maar duurt nog wel even voordat ik ze allemaal weet ;)
Vrijdagavond naar een football-wedstrijd geweest van Lewiston High School. Lyle en anderen exchange students spelen in dat team. Ik kon meerijden met Jean, aangezien we naar Wako moesten rijden, een dorpje 2 uur van hier.. Ze wonnen met 68-6, oftewel was niet veel aan. Waren best veel bekenden, dus hoefde me niet te vervelen. Zaterdag was de zoon van Nile en zijn vrouw hier en zijn we uiteten geweest in Valentino's. 's Avonds had ik een verjaardag, was gezellig :) Niet veel bijzonders voor de rest gebeurt vandaag. Eigenlijk vrij weinig.. Ben nog met een vriend naar Dairy Queens geweest om wat te eten 's middags.

Morgen middag ga ik voor mn rijbewijs, schijnt best makkelijk te zijn.. We zullen zien of het vanaf morgen onveilig is hier!

See ya!

Geen opmerkingen: