maandag 15 augustus 2011

Laatste weekend voor school begint

Vandaag heerlijk weer voor een zondag. 30 graden, zonnetje en geen verplichtingen.
Vanochtend uitgeslapen tot uurtje of 10, daarna ontbeten en een heerlijk vers gezette kop koffie gedronken.
Daarna geskyped met mn zus, gepraat over het eten van de stierenballen van gister (: Na dat de magazines ingekeken met honkbalspullen, die ik nodig zal hebben.
Om vervolgens naar de college van Beatrice te zijn gereden, daar werkt Cheri. Gezien waar zij werkt, en meteen wat pennen in mn hand geduwd gekregen om de eerste dagen op school te kunnen overleven. Daarna naar Wall-Mart gereden om wat notebooks, agenda en puntenslijper te kopen. Altijd handig voor de 1e dagen op school. Daarna langs wat vrienden van Cheri en Nile geweest om kennis te maken. We zijn op zoek naar een fiets die ik hier kan lenen van iemand, en wellicht weten zij iemand (:
Toen we terug waren heb ik Nile geholpen in de tuin om wat oude takken van de bomen af te knippen. Voor het avondeten heb ik samen met Nile in een oude Ford Mustang gereden, die gebruikt is in films met oa. Jennifer Lopez die erin hebben gezeten.

Morgen ga ik proberen mijn theorie te halen voor mijn rijbewijs voor $10, daarmee mag ik rijden onder begeleiding. Na 50uur rijden mag ik dan 'afrijden' en als ik dat haal mag ik alleen rijden wat het een stuk makkelijker maakt.
Ook ga ik morgen naar school toe om mijn vakken te kiezen. School start woensdag als het goed is, dus heb nog paar dagen vrijaf.

Ik heb ook weer nieuwe foto's gepost.
Tot snel (:

1 opmerking:

Peter zei

Veel foto's van blote en slapende mensen. Kun je ook wat teksten of namen bij de fot's zetten? Dan weten wij ook naar welke gezichten we zitten te kijken.