woensdag 24 augustus 2011

Hot again..

Op dit moment koelt het een beetje af, maar vandaag was de gevoelstemperatuur rond de 35 graden, als het niet warmer is! Komt doordat de luchtvochtigheid hier heel hoog is op dit moment. Afgelopen zaterdagavond was er een feestje hier verderop in de straat, gaat iemand voor 2 jaar naar Marocco om daar les te geven. Niet dat het daar veel over ging, er werden vooral veel vragen gesteld aan mij.. Zondag lekker uitgeslapen tot een uur of 11. 's Middags geholpen om het terras weg te halen. Hout was al meer dan 20 jaar oud en goed verrot ook. Er wordt binnen 1,5 week een nieuwe geplaatst. Nu alweer vrolijk naar school geweest voor 2 dagen. Gelukkig kom ik al beetje in het ritme van vroeg opstaan en lange schooldagen tot half 4. Vandaag besloten met Nile dat ik volgende week mijn rijbewijs ga proberen te halen.

Ik ga nu maar weer verder honkbal kijken, Boston @ Texas

Grtz

3 opmerkingen:

maaike zei

volgende week al afrijden!! gaat het wel goed met je??

Marian zei

En dan straks in die rode auto achter de meiden aan?

Anoniem zei

Hi die Kay,

wat heb jij het vervelend daar zeg.....
Helaas kan ik je nog niet feliciteren met een overwinning van je team want de dubbel ging helaas verloren. Morgen Junioren tegen cromtigers met helaas maar 6 man uit eigen team...

Leuk om te lezen dat je ook op honkbal gebied lekker aan je trekken komt ben benieuwd wanneer je eerste training is. Leuk ook dat men daar onze pet zo mooi vindt...

Ik blijf je volgen dus blijf schrijven! en succes met je rijbewijs, dat zal allemaal wel erg lastig worden...not.

Groetjes Ilja