dinsdag 16 augustus 2011

Laatste dag vrij

Vandaag mijn laatste dagje vrij hier in Nebraska.
Mijn eerste maand in de USA zit er alweer op, en ik heb er nog lang geen spijt van dat ik dit doe.
Gister heb ik mijn rijbewijs gehaald waarmee ik mag rijden, zolang er iemand naast me zit ouder dan 21 met een rijbewijs. Het was een theorietoets van 25 vragen waarvan ik er 2 fout had. Ik ga over 2 of 3 weken proberen af te rijden om alleen te kunnen rijden. Sinds ik het tijdelijk rijbewijs had, eigenlijk de hele dag al gereden (: Ook naar het postkantoor geweest om door te geven dat er post op mijn naam op dit adres afgeleverd moet worden. Ook bij de verzekering langs geweest, een goede vriend van Nile. Hij zegt dat geen probleem is om mij op zelfde polis te krijgen voor autoverzekering.
Daarna gegeten bij Godfathers Pizza, nu al 1 van mijn beste restaurants. Soort buffet waar je gewoon zoveel mag eten en drinken zoals je zelf wil. 's Middags ben ik naar school geweest om mijn vakkenpakket samen te stellen. Mijn lessen voor het 1e semester zijn: Accounting, pottenbakken, houtbewerken, Pre-calculus (wiskunde), Keyboard App (informatica), Non Fiction (Engels literatuur), US history, Adv Conditioning (gewichtheffen, fitness). Soort pretpakket achtig iets, met paar verplichte dingen.
's Avonds de honkbalcoach ontmoet, beetje gesproken over waar ik het best mijn spullen kan kopen. Het is heel goedkoop op het internet, moet hooguit wel keer schoenen passen in een winkel om er zeker van te zijn dat ze goed zijn.

Nile is vanochtend naar Kansas vertrokken om een treinongeluk te onderzoeken. Hij is waarschijnlijk pas vrijdag weer terug.

Morgen begint mijn school, vandaag een lekker lui dagje (:

See ya!!

Geen opmerkingen: