zaterdag 3 september 2011

Time flies

Heey!!
Wow, de tijd gaat hard! Over het algemeen een goed teken, zo ook bij mij (:
Week is alweer voorbij, lang weekend alweer begonnen. Labor-weekend, dus maandag vrij!
Maandag mijn 1e poging gedaan voor het halen van mijn rijbewijs, en gefaald. Maar... er is altijd een maar!
Die vrouw was me toch chagrijnig, zat me beetje af te bekken wat ik moest doen.
's Middags naar Dairy Queen geweest om grote ijscream te eten met groep vrienden. Die dingen zijn pas goed!
Maarja, dinsdag poging 2, en gelukkig een man die beetje beleefd deed. Cum laude geslaagd (:
Heb geen limiet op mn rijbewijs, mag overal rijden waar ik wil en wanneer ik wil. Voordeel als je hier 18 ben (: Veel vrienden kunnen dat niet, hebben limiet tot 12 uur 's nachts en 6 uur 's ochtends.
Woensdag voor het eerst met de auto naar school, scheelt wel, kan 20 min langer blijven liggen!
Op school gaat het top, lessen zijn heel makkelijk.
Donderdagavond was de eerste thuiswedstrijd van Beatrice Football, the Orangemen!
's Middags dus nog maar even een t-shirt gekocht voor de wedstrijd. Was echt gaaf om te zien, hele tribune oranje. Helaas verloren ze in de laatste 3 seconden door een fieldgoal, maar is big fun!!
En vandaag 'the day after', voor de football-ers een dag van de 'extra training'. Deze avond ben ik naar Lewiston geweest voor hun footballgame, samen met Eva, de Finse exchange-student. Zij wonnen wel, zijn nog ongeslagen dit jaar.
Morgen geen idee wat ik ga doen, weet wel dat ik vroeg mijn bed uit ga om Nile weg te brengen om zijn auto op te halen..

Tot snel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je rijbewijs, goed gedaan jochie! Doe voorzichtig en niet overmoedig worden, lieve groet van je opa

Maaike zei

heey knul!!

Jaa nu kunnen we samen gaan rijden:D wordt geen wegpiloot he!!!