zaterdag 24 september 2011

Herfst?!

De tijd vliegt op dit moment voorbij!! Ik zie net dat het alweer 2 weken geleden is van mijn laatste berichtje..
Ik ben inmiddels met de honkbaltrainingen begonnen. Train 3x in de week mee met de College hier in Beatrice. De trainingen beginnen om half 4, maar aangezien ik school heb tot half 4 kom ik later. De eerste week was het wel weer even wennen om te trainen, toch 2 maanden zegmaar niks gedaan (: De coach is een goede vriend van mijn 'host-parents', dus contact was snel gelegd! Trainen vooral op het veld, veel slaan, fielden, conditiewerk.. eigenlijk geen verschil met Nederland. Het niveau ligt alleen overal een tikkeltje hoger, alles gaat iets sneller, wordt echt op de details gelet hier. Ik train gewoon mee of ik in het team zit, het is niet zo dat ik overal maar achteraan loop.
Vorig weekend weer naar de Husker game geweest. Nile moest werken dit keer, dus ik reed met een goede vriend van hem naar Lincoln. Hielp hem met opbouwen van de 'tail-gate'. Oftewel party-tent bij de auto, eten en drinken, en feesten maar.. Cheri kwam later, aangezien wij er al om 12uur waren, 3uur voor de wedstrijd. We gingen ook pas rond 8uur weg uit Lincoln. Was een lange dag, maar wel heel gezellig!! Ik reed zijn truck terug, zodat hij een biertje kon drinken in Lincoln, aangezien ik niet mag drinken was dat natuurlijk geen probleem haha!
Deze week was het Home Coming, echter hier is het niet heel groots meer.. Elke dag was er een 'dress-code', alleen bijna iedereen droeg gewoon normale kleding.
Gisteravond ben ik met Nile, Cheri, en 2 zoons van hun naar Topeka (hoofdstad Kansas) geweest voor een voorstelling van Lewis Black, een comedian die erg liberaal is. Voor de ingang stonden ook een groep demonstranten, de 'Westboro'.. Ze zijn erg tegen het homo-huwelijk etc. Daarom vonden Ty, de zoon van Nile, en ik het wel aardig om een dansje op te voeren. Werd ons niet helemaal in dank afgenomen door die demonstranten, maar de mensen die stonden te kijken vonden het wel geniaal. De 'high-five' en schouderklopjes waren veelzeggend haha!



Was weer een berichtje uit het hele zonnige Nebraska. +20 graden, de herfst mag van mij zo altijd wel zijn!

Adios

1 opmerking:

Marian zei

Hi Kay,
'Having the time of your life' daar heb ik gehoord. Heb gisteren je ouders uitgehoord. Leuke vriendin heb je gescoord zo te zien. Ik vind het een hele goede actie.