zondag 31 juli 2011

Right here in Nebraska!!

En daar ben ik dan, in Nebraaska.
Na heel lang wakker te zijn gebleven, geslapen op het vliegveld en in het vliegtuig.
De avond voor vertrek was er een soort eindfeestje. Foto's staan al op mijn site.
Daarna vertrokken er vanaf 1 uur(dat was de planning, elke bus liep bijna een uur uit) bussen naar het vliegveld. Vanaf toen eigenlijk stond ook iedereen bij het vertrek punt om iedereen uit te zwaaien. Mijn bus zou rond half 3 vertrekken, werd ongeveer half 4. Na een busreis van een goed uur, kwamen we aan op Boston Logan International Airport. Daar moest ik nog zo'n 4,5 uur wachten op mijn vlucht, waarvan ik er zo'n 2 geslapen heb. Ik zat net aan op mn stoel in het vliegtuig of het slapen ging weer verder. Stop op Chicago duurde gelukkig niet zo heel lang. Van Chicago naar Lincoln weer geslapen, ik sliep dit keer al toen we nog weg moesten rijden bij de gate en werd ik wakker toen we op de grond neerkwamen. Ik werd opgewacht door mijn IEC, zegmaar de coordinator die plaatsing in het gezin en school regelt. Ben met haar meegegaan naar huis, en heb daar ook overnacht. Voor de rest zit hier nog een Fins meisje en nog een Nederlandse.
Voor zover ik nu weet zal ik ook de komende dagen hier blijven. Zij zelf is tot nu toe niet heel erg veel thuis geweest, maar ik zal vanavond wel wat dingen vragen over het hoe en wat (:
Ik ga over een ruim uurtje zwemmen met Lyle, zoon van de IEC, in soort van zwempark hier dichtbij.

Dit is het eerste berichtje vanuit Nebraska, wellicht volgens er snel meer!!

Bye!

1 opmerking:

maaike zei

Leuke titel van de tekst,, maaruh ik zie een nieuwe foto's, hij zegt dat ze afgeschermd zijn!!! veel plezier in het zwempark en doe je voorzichtig!!!

XX your sista