maandag 18 juli 2011

Vrije dag

De 1e dag hier op de campus zit erop. Wanneer ik dit schrijf is het maandagochtend, de dag dat het kamp gaat beginnen.
Gister kennis gemaakt met hele groep Spanjaarden, eigenlijk de hele dag mee opgetrokken. Ondanks dat ze onderling vrolijk Spaans blijven spreken, waren er gelukkig toch een paar die Engels praatten. De Nederlanders hier bijna niet gezien, zoek ze ook niet op. 's Middags hebben we wat gevoetbald, met 30 graden en een lekker brandend zonnetje. Daarna geheel bezweet heerlijk in het zwembad gedoken om af te koelen.

Sinds gisteravond heb ik ook een Duitse kamergenoot. Niet veel gesproken want hij ging meteen slapen na en hele dag reizen.

Vandaag begint het kamp. Ik ga zo eerst ontbijten en daarna hebben we een meeting waarin alles wordt uitgelegd wat er gaat gebeuren deze week. Wat ik wel al weet is dat ik bij een jongen uit Peru, die in Spanje woont, in de klas zit. Voor de rest werk ik hier al goed aan mijn Engels, gaat eigenlijk best goed.

Ik ga zo maar is mijn broodje/patat/hamburger naar binnen werken..

See you!

2 opmerkingen:

Marion en Maaike zei

Super gaaf zo'n eerste dag, vooral met dat hele mooie weer hier lijkt en is het echt herfst. we zijn jaloers, en dat mag. Geniet en doe veel contacten op.

Anoniem zei

eet smakelijk!!
liefs Andre Lieke Elias Thomas