donderdag 28 juli 2011

Beach

Vandaag moesten we vroeg opstaan (7.30 het ontbijt), De bus vertrok om 8.30 naar Newport. Een eiland waar we naar het strand konden. Ik weet nu ook waar ik later wil wonen.. (zie foto)
Het was er zo'n 30 graden, en de zon scheen bijna de hele dag. Ben ook een tikkeltje verbrand..



Behalve een paar uur op het strand te zijn geweest, hebben we ook nog wat rondgelopen op het eiland. En bij de haven hebben we in de schaduw gelegen/geslapen om te wachten totdat we weer terug gingen. We hadden eigenlijk te veel tijd...

Morgenavond is er een talentenshow.. En onze klas heeft het talent dat we naar Nebraska gaan, en laat daar nu net een liedje over gemaakt te zijn. Zie deze link..Nebraska song 

Voor de rest zal ik geen hele foto-albums op mijn blog neerzetten, wel op mijn facebook-account. Daar zal ik zoveel mogelijk alle foto's uploaden.

Tot snel!
Adios (:


Geen opmerkingen: