woensdag 27 juli 2011

Won the volleyball tournament..

Vandaag was er een volleybal toernooi voor 'all stars', oftewel de beste van elke klas deden mee. In onze klas was besloten om lootjes te trekken voor degene die mee wilde doen. Ik deed uiteindelijk mee, en we wonnen natuurlijk ;) In de 1e wedstrijd, en ook de 2e (finale) verloren we de 1e set, en wonnen we de 2 volgende sets. In de finale had de tegenpartij zelfs 2 matchpoints, maja, je verslaat ons natuurlijk niet zomaar :) Was vandaag best slecht weer, regen in de avond, en veel bewolking overdag.
Ik heb mijn witte was gedaan vandaag, zo moeilijk is het helemaal niet!! Jaaaaa.. voor degene die het niet geloven, ik heb mijn eigen was gedaan (:

Vandaag ook voor het eerst mijn host-mother (van de 1e 2 weken) gesproken. Was goed haar gesproken te hebben, het is daar nu bijna 40 graden Celsius, al ruim 2 weken lang en voorlopig wordt dat niet anders.

Morgen gaan we naar Newport, een stadje aan zee. We gaan rond 9uur hier weg, en zullen rond half 7 weer terugkomen. Genoeg tijd om op het strand te liggen, want morgen wordt het goed weer.

Morgen avond komt er vast wel weer een nieuw berichtje ;)

Bye!!

2 opmerkingen:

Maaike zei

jullie kunnen ook niet anders dan winnen!! wanneer hebben jullie die talentshow?? al gerepeteerd??

Kay zei

Donderdagavond is de talentshow...
We oefenen elke dag, gaat wat worden