vrijdag 15 juli 2011

Nog 1 nachtje slapen

Jaja, de laatste uurtjes in dit natte kikkerlandje zijn geslagen!!
Over precies 24 uur zit ik in het vliegtuig te wachten tot we opstijgen.
Ik ga zo maar is beginnen met het pakken van mn koffer, niet geheel onbelangrijk.
Niet dat er heel veel kleding meegaat, maar wel aardig wat cadeautjes voor de gezinnen..
Ik ben van plan om mijn kleding vooral daar te kopen, het is daar nu nog stukken goedkoper!

Of ik weet waar ik kom te wonen?
Ja en nee, ik ga eerst voor 2 weken naar een introductie kamp in Boston.
Daarna zal ik doorvliegen naar de staat Nebraska. Daar kom ik in het dorpje Filley te wonen voor sowieso 2 weken.
Daarna weet ik eigenlijk nog helemaal niks..
De coördinatoren van de regio daar zijn op zoek naar een gezin met daar een bijbehorende school waar ik kan gaan honkballen. Het zal wel in de staat Nebraska zijn, maar waar en hoe allemaal krijg ik (hopelijk) nog te horen!
Het zou ook nog kunnen dat ik in het gezin blijf waar ik de 2 weken heb doorgebracht..

Jullie gaan snel van mij horen als ik daar de tijd voor heb.

Het gaat jullie goed en tot snel!!!
Grtz

3 opmerkingen:

Wessel zei

Boston he? Schijnt een leuke stad te zijn :p

Anoniem zei

Kay,
we wensen je natuurlijk een goede reis en ontzettend veel plezier.
Over een jaar zien we je weer!
Geniet ervan en we zullen hier af en toe komen snuffelen hoe het met je gaat.
liefs Andre Lieke Elias Thomas

Peter zei

Gentlemen, start your engines.
Let the party begin.
Show them who you are and where you came from. Be proud at yourself for doing this.
We'll speak you soon.