zondag 17 juli 2011

Veilig aangekomen

Jaja, sneller dan verwacht maar dan toch heel even op internet.
Reis ging voorspoedig, nauwelijks vertraging. Op Schiphol waren de rijen langer dan hier in Boston.
Douane op Schiphol was zelfs strenger met alles dan die veiligheidsmensen hier, want douanepersoneel mag je het niet noemen..
Op schiphol moest ik zoals verwacht mn handbagage leeghalen, maar uiteindelijk mocht ik met mn 25 paar klompjes doorlopen, omdat die vrouw wel begreep dat het cadeautjes waren.
Intotaal met 30 Nederlanders op het vliegtuig naar Reykjavik, om daar na een stop van een goeie 1,5 uur vergezeld te worden door Denen, en volgens mij nog wat Zweden, dan welniet Finnen.
In het vliegtuig een praatje gemaakt met wat Denen, om alvast een beetje aan mijn Engels te werken.
Uiteindelijk na wat slaap, en 2 filmpjes aangekomen in Boston. Na snel door te kunnen lopen door de douane, hadden we de hoop snel naar het kamp te kunnen gaan. Helaas moesten we nog op 6 Zweden wachten die een half uur na ons waren geland, maar waar er een paar werden uitgepikt door de immigratiedienst. Na 2uur wachten, konden we dan toch gaan.
Een busrit van zo'n 1,5 uur later waren we aangekomen op het terein van Bryant University in Smithfield.
Na het uitreiken van de kamersleutels en wat te eten, snel naar mijn kamer gegaan.
Je heb hier op het campus een kamer, waar 3 slaapkamers aan vast zitten. Op de slaapkamer staan 2 bedden, voor zover ik weet slaap ik alleen. In 1 van die andere kamers zit een Spanjaard, die nog wel wat aan zijn Engels mag doen...
Volgens mij, na een snelle indruk gisteravond ben ik hier 1 van de ouderen, dan wel niet de oudste student.

Mijn tijd zit er weer bijna op, 1uurtje internet, daarna moet je opnieuw aanmelden ofzoiets....

Morgen begint het kamp echt, ik ga zo de campus maar is verkennen.
Geen straf, zonnetje schijnt en het is zo'n 30 graden buiten :)

See you!

Geen opmerkingen: