woensdag 13 juni 2012

Vacation!

Inmiddels ben ik in mijn laatste maand aanbeland hier in de States!
Ik ben naar Colorado geweest met mijn ouders en tante toen zij hier waren. We verbleven in Estes Park, en zijn regelmatig het nationaal park in geweest. Estes Park ligt in het midden van de Rocky Mountains op ruim een uur van Denver. We zijn daar ook heen geweest, voor een honkbal wedstrijd van de Colorado Rockies tegen de Seattle Mariners. Mooi stadion, in het oude deel van Denver! Ook zijn we naar de Red Rocks geweest, een gebied met allemaal rode rotsen, waar ze ook een openlucht museum hebben gebouwd. Er was geen concert, maar gewoon rondgekeken!
Toen mijn ouders inmiddels weer terug naar huis waren na dat zij 3 weken hier zijn geweest, ben ik voor 4 dagen naar Topeka, Kansas geweest. Verbleven bij familie van mijn gastgezin. We zijn een dag naar Worlds of Fun geweest, een groot attractiepark. Hele dag de rollercoasters afgeweest en veel plezier gehad!
Ook mijn verjaardag heb ik daar gevierd, niet heel veel bijzonders gedaan behalve lekker gegeten.
Sinds ik weer terug ben in Nebraska doe ik niet zo heel veel!
Slaap veel uit en geniet van het weer. Het is al de hele maand 30 graden met een zonnetje. En de verwachting is het zelfde voor de komende weken.
Regen kunnen we hier wel gebruiken, we hebben vrijwel niks gehad in de afgelopen maand.
Ik ga over 2,5 week naar San Diego, California!

Spreek jullie snel!

Geen opmerkingen: