maandag 14 november 2011

Relaxed

Dit weekje was redelijk relaxed! Vorig weekend de football-wedstrijd op tv gekeken van Nebraska (verloren..) en op zondag heerlijk genoten van de uitslagen in de Eredivisie! Jaa, ook hier heeft AZ 11 punten voorsprong op die Amsterdammertjes die niet kunnen winnen hahah!! Zondagavond nog bij de vuurkorf gezeten in de tuin, mooie afsluiter van het weekend!
Deze donderdag ben ik naar de play-off wedstrijd geweest van het volleyball team. Kansloos verloren maar dat werd wel verwacht. Was nog vrij veel publiek van onze school, aangezien het zo'n ritje van 2uur was. Ik denk dat ongeveer alle studenten heen gingen omdat het deels tijdens school was! Duidelijk dat sport hier soms hoger staat dan onderwijs..
Verschil moet er zijn!
Voor de rest is het weer hier best lekker nu. 10 graden boven nul en zo'n lekker zonnetje. Voorlopig houden we dat ook, maarja, de verwachtingen veranderen hier met de dag..

Was weer een (kort) berichtje vanuit Nebraska..

Gegroet!

PS. kunnen jullie wat pepernoten hierheen sturen??

1 opmerking:

Miekje zei

Wat dacht je laat ik het me zus lekker inwrijfen!! Omnomnomnom!!!je was toch az af en voor die huskies?? Het seizoen is nog niet klaar hoor dus juich maar niet te vroeg mannetje. Volgens mij leven jullie daar om het sporten heen, en gaat et onderwijs echt niet voor!! Wacht nou maar lekker af wat je krijgt en anders ga je ze zelf maar bakken ofzo!! Je bent toch zo'n goeie kok!!