zaterdag 5 november 2011

Eerste sneeuw!

Hoop gebeurt in de tijd dat ik niet op mijn blog heb geschreven, maarja, dan had je maar hierheen moeten komen!!
Aantal football-wedstrijden geweest! Helaas in mijn school in de eerste ronde van de play-offs uitgeschakeld. Nebraska gaat goed, GO BIG RED!! Hahah
Deze week is de eerste sneeuw hier ook al gevallen. Smolt meteen weg maartoch! Temperaturen wisselen hier elke dag, vaak rond de 10, en 's nachts onder 0. Strenge winter op komst.. hoort ook allemaal bij de American Experience toch ;)
Honkbaltrainingen met de college zijn afgelopen. Zij hebben nu een aantal weken vrij, voordat ze weer gaan beginnen met conditie en kracht training. De highschool zal dan ook ongeveer gaan beginnen.
Onze 'World-series' hebben wij heel verrassend nog gewonnen! Na een 2-0 achterstand in wedstrijden met 4-3 kunnen winnen! Zelf nog aardig wat kunnen spelen in die wedstrijden.
Ook nog naar een aantal volleyball wedstrijden geweest van zowel Nebraska als mijn eigen school. Onze school heeft onverwacht de district-kampioenschappen gewonnen, en gaan daardoor naar de play-offs voor de staat! In het seizoen hadden ze maar 7 wedstrijden van de 25 gewonnen, maar omdat ze de districts wonnen gaan ze alsnog.
Halloween hier was wel leuk! Beetje carnaval-achtig met '11-november'.. Kinderen die langs de deuren gaan voor snoep, verkleed en al.
Ook met alle exchange students gingen we eerst pompoenen snijden en daarna hadden we een rondrit op een hooiwagen!
Nieuwe foto's staan op mijn site.

Ik zal proberen snel weer een berichtje te plaatsen!

2 opmerkingen:

Maaike zei

okee ik begin weer opneiuw< had een heel stuk getikt maar dies zomaar verdwenen!! je had ons niet verteld dat je mee had gespeeld in die wedstrijden, mocht dat wel?? eerst niet toch? world series waren wel spannend hoor!! elke dag weer op nieuw gekeken en elke dag een andere wedstrijd.

mijn eerste tentamen week ook achter de rug met wisselende resultaten. van pedagogiek ben ik zeker dat ik die heb gehaald maar van psychologie en communiceren met kinderen niet, afwchten dus!!

nog een week en dan is de man met de mijter ook weer in het land!!!

XX

Kay zei

vervelend voor jou.. Het waren onderlinge wedstrijden dus niks officieels, dus dat kon gewoon.
Hopelijk gaan je tentamens beter!
Veel plezier met zingen en stuur de pepernoten maar op!!