dinsdag 12 oktober 2010

Invullen...

Het invullen van de formulieren is nu echt begonnen.
Vandaag naar de huisarts geweest om medisch dossier op orde te maken. Lijkt meer dan het was, want de huisarts deed niet moeilijk over de testjes. In plaats om echt alles te gaan testen, vulde ze zo in dat het goed was. Alleen mijn bloeddruk heeft ze gemeten. Mooi, want haar handtekening staat eronder. Eerst nog moeilijk doen over dat het eigenlijk geld kost en dat het bij de GGD moet gebeuren, vervolgens alles meteen invullen..........
Nu moet ik alleen binnekort nog de hepatitus prikken ophalen bij de apotheek en daarmee naar de huisarts om te laten prikken. Ik krijg er 3. De eerste deze maand, de tweede volgende maand en de laatste over een halfjaar. Ook moet ik nog een tbc-test laten doen.
Dan ook nog deze week langs de decaan om afspraak te maken voor volgende week. Dat is dan weer voor het invullen van de formulieren voor school...
Het is wel een geregel allemaal, maar gelukkig is het nog vroeg genoeg allemaal.

Het idee dat ik over een jaar daar al zit is nog niet echt tot mij door gedrongen.. gelukkig heb ik daar nog wat maandjes voor...

Geen opmerkingen: