maandag 4 oktober 2010

De aanmelding

The USA, jaja. En wel een jaar High School.
Even een jaartje weg lijkt zo simpel, toch?
Mede omdat ik nog geen idee heb/had wat ik na de HAVO wil gaan studeren, werd dit idee geopperd door mijn ouders.
Dus toen maar op zoek gegaan naar informatie op internet, en de organisaties die dat organiseren.
En ja hoor, eigenlijk de enige informatieavond waar ik bij aanwezig kon zijn was meteen de goeie.
Aangemeld voor een kennismaking interview een week later, bleek na een snel telefoontje.
En nu, maandagavond 4 oktober, weet ik dat ik aangenomen ben door EF, de organisatie.

Het gaat toch echt door.
Tenminste, als het aan mij ligt.
Ik ben door de eerste selectie heen gekomen, maar nu begint het eigenlijk pas echt.
Nu begint het invullen en aanvragen van formulieren.
School, ouders en huisarts moeten tekenen, en zelfs een aanbevelingsbrief schrijven.

Ik krijg als het goed is binnen een paar dagen een pakket toegestuurd met daarin nog meer informatie...

Ik wacht het wel af...

Tot snel!!

Geen opmerkingen: