maandag 16 januari 2012

Ongeluk..

Sinds mijn laatste berichtje is er genoeg gebeurt..
'Snowball' was best leuk, uiteten geweest met vrienden in Lincoln, camera verloren.. Dans viel wel mee, niet heel veel bijzonders. Achteraf bij met vrienden naar Lincoln geweest om pannenkoeken te eten (2uur in de ochtend) en uiteindelijk om 7uur bij vrienden nog 2 uur slaap kunnen pakken.
Die vrijdag erna was ik onderweg met een vriend naar een basketbalwedstrijd van onze school, maar we kwamen het stadje/dorpje nog niet uit.. Betrokken bij een ongeluk waarbij ik achterop reed bij iemand die plotseling stopte.. Airbags kwamen uit, schade is niet heel groot. Niemand gewond aangezien het niet heel ernstig was. Ik raakte de sensor voor de airbags precies, dat is wat de monteur van de garage mij vertelde. Geen boete gehad (verrassend aangezien ik achterop reed) en met wat schaafwondjes/brandwondjes van de airbag naar huis gekeerd. Voor de rest zijn de airbags eruit gesneden, is wat noodreparatie gedaan aan 1 koplamp en kan ik er voorlopig weer mee rijden. Duurt nu nog zo'n 1 tot 2 weken voordat de onderdelen binnen zijn bij de garage.

Foto's staan hier!!

Honkbaltrainingen met de high school zijn afgelopen week ook begonnen. Het is veel slaan in een oude gymzaal, en bij mooi weer gaan we ook naar het football-veld om de hoek om wat te gooien. Het zijn geen verplichte trainingen, maar ik ga wel elke keer heen. De groep voor honkbal zal uit zo'n 30-40 jongens bestaan dus er zal waarschijnlijk een try-out komen. Buiten deze trainingen om die 4 tot 5 keer in de week zijn doe ik ook 2x in de week 'speed-agility' en conditietraining in Lincoln met een andere jongen uit het team. Wij trainen mee met zo'n 10 jongens van een high school die een rivaal is uit Lincoln. En ook probeer ik zo'n 2x in de week een bullpen te gooien met een paar andere pitchers. Dus mijn week ziet er normaal uit dat ik vanuit school door ga naar slagtraining, en op de dinsdag en donderdag de conditietraining doe in Lincoln, en de woensdag en een dag in het weekend een bullpen gooi.

Vandaag zijn we vrij vanwege Martin Luther King Jr-dag. Zwaar leven...

Gegroet

Geen opmerkingen: